Obchodní podmínky
Obecné dodací a platební podmínky
Dodávka a platba zboží
Zboží je možno objednat a odebrat v hlavním sídle firmy v Brně, nebo na pobočce v Praze. Objednané zboží je standardně odesíláno přepravní službou, a k ceně zboží je účtováno dopravné dle aktuálního ceníku. Jiný druh dopravy je možný po oboustranné dohodě.
Prodej novým zákazníkům na fakturu je možný pouze po podpisu rámcové kupní smlouvy. Pak zboží bude objednáno písemnou formou, jež obsahuje celé jméno a adresu firmy dle výpisu z obchodního rejstříku, dále IČO, DIČ, adresu dodání zboží, kódové označení, nebo popis zboží dle ceníku, vydaného naší firmou (kdykoliv na požádání zašleme), požadované množství, jméno a podpis objednatele.
Ceny
Ceny jsou uvedeny v posledním platném ceníku vydaném firmou SICURIT CS. Vzhledem ke kolísání cen na trhu, zavádění novinek a kolísání kurzu zahraničních měn, může být tento ceník v průběhu roku aktualizován. Nová verze bude dodána všem registrovaným zákazníkům zdarma. Veškeré ceny v ceníku jsou bez DPH. Veškeré ceny v ceníku již obsahují poplatek za recyklaci. Firma SICURIT CS spol. s r.o. si vyhrazuje právo na změnu cen bez předchozího upozornění.
Záruční a pozáruční servis
Pokud není uvedeno jinak, záruční doba je 24 měsíců ode dne prodeje nebo ode dne převzetí zásilky. Záruka se nevztahuje na poškození vzniklá pádem, nárazem při přepravě, neoprávněným zásahem v elektrické, softwarové či mechanické části výrobku, nedodržením předepsaného napájecího napětí, obsluhou výrobku v rozporu s instrukcemi v návodu, používáním výrobku v nevhodném prostředí, živelnou pohromou, nebo neoprávněným zásahem třetí osoby do výrobku. Kupující má během záruční doby právo vrátit vadné zboží dodavateli, na své náklady, a dodavatel je oprávněn (do míry povolené zákonem podle svého uvážení) zboží opravit nebo vyměnit nebo poskytnout kredit ve výši ceny zboží. Postup při uplatnění nároku z vady zboží se řídí Všeobecnými servisními podmínkami, vydanými firmou SICURIT CS, které jsou součástí protokolu o předání do opravy.
Vrácení bezvadného zboží
Pokud si kupující přeje vrátit prodávajícímu zboží z jiného důvodu, než je závada zboží, jde o službu, kterou prodávající není povinen kupujícímu poskytnout. Prodávající a kupující se však mohou na této službě dohodnout.

